Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

ενα στεφάνι οικογενειακής προσπάθειας


ετοιμάστηκαν να στολίσουν το χριστουγεννιάτικο τραπέζι τους μιλάω για την οικογένεια της Λαμπρινής  θέλει επίσης να μοιραστεί κάτι ακόμη μαζί μας για διαβάστε !!!!

Κάτι άλλο που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ήταν μια πρόταση που μου έγινε από τις"Πράξεις ζωής",να συμμετέχω με κατασκευές μου στο παζάρι που θα πραγματοποιηθεί στης 10 Δεκέμβρη ,στην κεντρική πλατεία Νέας Σμύρνης,στην Αθήνα.



Οι "Πράξεις ζωής"ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2010 από μια ομάδα φίλων με κοινωνικές ευαισθησίες κι αγάπη για τον άνθρωπο ,με σκοπό την εκπλήρωση κοινωφελών σκοπών σε άτομα με απειλητικές ασθένειες και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και με υποστηρικτική δράση στον πολιτισμό και το περιβάλλον.Μπείτε στο www.praxeiszois.org να μάθετε περισσότερες πληροφορίες.


Με πολύ μεγάλη χαρά δέχτηκα να συμβάλλω κι εγώ σ' αυτό το έργο με τις κατασκευές μου και είναι μια πρόσκληση ανοιχτή προς όλους όσους μπορούν να το κάνουν και να βοηθήσουν αυτήν την προσπάθεια.Εγώ δεν θα μπορέσω να είμαι εκεί εκείνη την μέρα αλλά όσοι είστε κοντά,να περάσετε μια βόλτα και να στηρίξετε αυτό το σημαντικό έργο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου