Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Δ κληρωση


Δ ΚΛΗΡΩΣΗ κι οι συμμετοχές μοναδικές για άλλη φορά αν και παραδόξως λογω  γιορτών ξεπέρασα την προκαθορισμένη ημερομηνία  ομως θα επανορθώσω    !!!!



1.       Αμαλία
2.       Ανθομελάκια
3.       Μαρία και πρίγκηπας Νικόλας
4.       Λίνα
5.       Μαριλένη
6.       Ελένη και Χαρης
7.       Dizzy Button
8.       Συνταγές καρδιάς
9.       Peps
10.   Αναστασία
11.   Ρένα Χ
12.   Αφροδίτη
13.   Ανθομελάκια
14.   Φένια
15.   Nana
16.   Ελλη
17.   Δημιουργία
18.   Dimi
19.   Ελπίδα
20.   Λίλα
21.   Μαριάννα
22.   Πέπη
23.   Deppy
24.   Μαθε για το γάμο
25.   Σμαραγδένια
26.   Αλεξάνδρα
27.   Μάχη
28.   Ανθομελάκια
29.   Κατερινάκι
30.   Φένια
31.   Κική
32.   Αλεξάνδρα
33.   Silena
34.   Βιβή
35.   Αλεξάνδρα
36.   Νικόλ
37.   Μαγνάδι
38.   Αντιγόνη
39.   Ασπασία
40.   Αλεξάνδρα
41.   Φλωρα
42.   Μαίρη
43.   Μαγνάδι
44.   Δέσποινα

δυο λοιπον θα ειναι οι νικητές τουτη  τη φορά  για την καλη χρονιά




Random Integer Set Generator
You requested 1 set with 1 unique random integer, taken from the [1,44] range. The integers were sorted in ascending order. Here is your set:
  • Set 1: 41 Timestamp: 2014-01-02 16:12:51 UTC
  • Η ΦΛΩΡΑ ΜΑς 
Random Integer Set Generator
You requested 1 set with 1 unique random integer, taken from the [1,44] range. The integers were sorted in ascending order.
Here is your set:
  • Set 1: 23
Timestamp: 2014-01-02 16:14:16 UTC
η Deppy μας


Σας ευχαριστώ όλες φίλες μου για την συμμετοχή σας και περιμένω πολλές ακόμη δικές σας συμμετοχές είμαι σίγουρη πως θα κάνετε θαύματα  .
  Εκτος από τις νικήτριες  που κερδίζουν τα δώρα  της Δ   κλήρωσης  περιμένω απο όλες τις φίλες που συμμετείχαν διευθύνσεις στο email katitimou@gmail.com καθώς και αυτή την φορά το stars and icicles θα στείλει αναμνηστικά δωράκια .


Ώρα για το βραβείο  συμμετοχής στο Χριστουγεννιατικο Πανηγύρι μας

 




9 σχόλια:

  1. Καλη χρονια Κατια μου!!Ευχομαι οτι επιθυμεις για την νεα χρονια!!! Συγχαρητηρια στις τυχερες!!Εγω δεν εχω αλλη χριστουγεννιατικη συμμετοχη ,του χρονου παλι!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά να έχουμε και συγχαρητήρια στις νικήτριες!!! Ήρθα κι εγώ να πάρω μέρος τελευταία και καταϊδρωμένη! Σε περιμένω στο σπιτικό μου να πάρεις τη συμμετοχή μου!
    http://www.sentoukizavolies.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατια καλη χρονια γλυκια και ευτυχισμενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλη χρονια να εχεις κ με αστειρευτη δημιουργικοτητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στις νικήτριες.
    Παρόλο που εγώ δε πήρα μέρος σε αυτή την κλήρωση.
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tελικά όταν απουσιάζω η τύχη μου δουλεύει.
    Δεν την πήρα είδηση αυτή την κλήρωση γιατί
    απέχω απ' το blogging.
    Βλέπεις έχω το φαντάρο μου εδώ και δεν μου μένει χρόνος.
    Χάρηκα όμως πάρα πάρα πολύ
    το θεωρώ σαν πολύ καλό σημάδι για τη χρονιά που ήρθε.
    Τα φιλιά μου γλυκειά μου Κάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ωραια!!!! Ευχαριστω πολυ πολυ!!! Μετα απο μερικες ωρες διαβασμα νομιζω ειναι το ωραιοτερο δωρο!!!!!

    Καλη χρονια σε ολους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή