Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

χριστουγεννιατικα γλειφιτζουρια

τι πιο όμορφο κέρασμα από τα σπιτικά γλειφιτζουρια για μικρούς και μεγάλους και πόσο μάλιστα να ναι διακοσμημένα με χριστουγεννιατικα βρώσιμα στολιδάκια !!!!!!


                                                                  via pinterest 



για τα υλικά σας που θα  χρησιμοποιησετε  είναι απλά

500γρ  ζάχαρη
200 γρ γλυκόζη
200γρ νερό
προεραιτικα αν θέλετε χρώμα ζαχαροπλαστικης , ή  άρωμα βανίλιας και
μικρά confetti

τέλος  ξυλάκια για γλειφιτζουρια , εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιησετε ή  καλαμάκια για σουβλάκια κομμένα στη μέση








               εγώ θα το δοκιμάσω και ίσως το υιοθετήσω για όλο το χρόνο !!!!!


16 σχόλια:

  1. δεν ήξερα οτι υπάρχουν και σπιτικά γλυφιτζούρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και βεβαια ειναι πανευκολα και εδω στην blogγειτονια πολλες μανουλες τα προτεινουν και για βαφτίσεις !!!! σε φιλω

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφα και νόστιμα τα γλυφιτζουρια ..
    κάλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα και γλυκούλια τα γλυφιτζούρια !!!
    Δεν έχω σκεφτεί ποτέ να φτιάξω ... πολύ μου αρέσουν όπως α βλέπω !!
    Να είσαι καλά για την ιδέα !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δοκιμασε το ειναι πολυ ωραιο κερασμα και για τα παιδακια που μας λενε τα καλαντα σε φιλω

      Διαγραφή
  4. Αλλη χονιά σου υπενθύμιζα χαιδευτικά οτι δε βγάλαμε ακόμα τα μαγιώ,όμως φέτος μ έκανες προνοητική,κι εδώ κι ένα μήνα άρχισα κι εγω ταχριστουγεννιάτικα. Δε μπορείς να φανταστείς Μαριλιζάκι πόσο έφτιαξε η διάθεσή μου!
    Νάμαστε καλά λοιπόν να το γιορτάοσυμε και φέτος με το Πανηγύρι που καθιερωσες εσύ!
    Φιλάκια πολλά πασπαλισμένα με ζαχαρόνερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη ιδέα!!! Ειδικά για τις μανούλες με μικρά παιδάκια!!!! Αλλά σκέφτομαι κι εγώ να φτιάξω για τα ανηψούδια!!!! Εγώ δεν έβγαλα ακόμα το μαγιό μου (σήμερα έκανα μπάνιο !) αλλά θα πρέπει σιγά-σιγά να ξεκινήσω κάποια Χριστουγεννιάτικα...
    Πολλά φιλάκια, Μαριλίζ μου και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα έχω κάνει γίνονται τελεια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ εντυπωσιακά και γλυκά τα γλυφιτζουρένια κεράσματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Και ναι δε βλέπω το λόγο να είναι μόνο για Χριστούγεννα.
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά τα γλυφιτζούρια είναι κα-τα-πλη-κτι-κά!!!
    Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή