Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

στολιδια στις μπαλιτσες !!!

Τώρα που κατασταλλαξαμε λίγο και μετά από τα μαζέματα , ανακάλυψα ένα κάρο υλικά που για πολλοστή φορά τα είχα καταχωνιασει δεξιά και αριστερά στο σπίτι εν όψει των γιορτών και όταν τα χρειαζόμουν δεν τα έβρισκα όλως τυχαίως  !!! Κορίτσια δεν θα παραξηγηθω καθόλου αν μου πείτε πως δεν σας συμβαίνει πότε κάτι τέτοιο  !!!


Να λοιπόν οι τελευταίες διαφανείς μπαλλιτσες τις οποίες σκέφτηκα και διακόσμησα τώρα και στεγνώσαν μια χαρά με τον ανοιξιάτικο καιρό  και είναι έτοιμες να αποθηκευτούν για του χρονου .

                                

                                              Σας φιλω !!!!!

8 σχόλια:

  1. Πολύ σωστή απόφαση καλή μου φίλη.
    Φύλαξέ τες.
    Θάρθει η στιγμή που θσ τις χρειαστείς.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. πολυχρωμες , σειρα εχουνε τωρα οι λαμπες που και αυτές ξεμειναν !!! σε φιλω

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τις διάφανες μπάλες και τις πουα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά εσύ τις είχες τις μπαλιτσες Κατια μου και τις μεταμόρφωσες παρα πολύ ωραια.. και πολύ καλά έκανες... οπως λεμε των φρονιμων τα παιδια πριν πεινασουν μαγειρεύουν..θα τις έχεις έτοιμες..για του χρόνου...με ξεσήκωσες παω να δώ και εγω τι έχω για του χρόνου... νε περνας ομορφα φιλη μου ότι και να κάνεις.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωω, τέλειες! Μπράβο, Κάτια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή