Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

με χριστουγεννιατικη διαθεση απο την Μαρία μας

καινουρια φιλη η Μαρία μας στο πανηγύρι με το ιστολόγιο  το μαγικό ονομα HOPE HOPKINS
μοιραζεται μαζί μας σκεψεις και ιδέες χριτουγεννιατικες και αξιολάτρευτες




Με μια κούπα τσάι αρωματισμένο με κανέλα και πορτοκάλι και συντροφιά με ένα αγαπημένο βιβλίο ψυχολογίας βάζω το μυαλό μου να θυμηθεί Χριστουγεννιάτικα τοπία με χιονισμένους δρόμους και στέγες σπιτιών, ανθρώπους να τρέχουν πανικόβλητοι να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητες αλλά και τα ψώνια της τελευταίας στιγμής και παιδικά εορταστικά τραγούδια να ακούγονται από παντού! Μια γυάλινη σφαίρα με ανάλογες παραστάσεις βρίσκεται στα χέρια μου και κουνώντας την μου έρχονται θύμησες από παλιά...

Ξαναγίνομαι για λίγο παιδί και παίζω με τα ξαδέρφια μου στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς παραμονή Χριστουγέννων, ενώ η μητέρα μου ξεφουρνίζει γλυκά, όπως φλογέρες και καταΐφια ετοιμάζοντας παράλληλα και τη γαλοπούλα και τη χοιρινή τηγανιά για την επομένη! Ξαφνικά ο μεγάλος ξάδερφός μου φωνάζει ότι χιονίζει και τρέχουμε όλα τα ξαδέρφια μαζί στη μεγάλη τζαμαρία στο καθιστικό να δούμε το χιόνι! Λες και δεν έχουμε ξαναδεί χιόνι στη ζωή μας! Λες και δε θα ξαναδούμε! Κι όμως νιώθουμε τέτοια χαρά, σαν να μας έχει φέρει ο Άη Βασίλης το ακριβότερο κι ομορφότερο δώρο από τα πέρατα της γης! Οι παιδικές ψυχές μας αγαλλιάζουν και γεμίζουν με όμορφες εικόνες και συναισθήματα! Και μετά από λίγο αφήνουμε το χιόνι και συνεχίζουμε το ατέλειωτο παιχνίδι! Τα παιδιά βαριούνται εύκολα άλλωστε! Ώσπου ακούγεται η φωνή της μητέρας και της θείας μου ότι έχει έρθει η ώρα για ύπνο! Και αφήνουμε στη μέση τον ενθουσιασμό μας και ανυπομονούμε να ξημερώσει για τα περαιτέρω! Γιορτάζει ο παππούς Χρήστος κι ένας ξάδερφος που έχει πάρει το όνομά του, βλέπετε! Πιο πριν όμως θα πάμε στην εκκλησία, ενώ έξω θα είναι ακόμη νύχτα και θα νιώσουμε σαν να έχουν κατέβει στη γη άγγελοι που ψέλνουν μια μελωδική μουσική που ηρεμεί τις αθώες μας παιδικές ψυχές κι αναγγέλει τον ερχομό του Θεανθρώπου! ..........................................

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ, Κάτια μου, για την αναδημοσίευση της ανάρτησής μου αλλά και για τη θερμή υποδοχή σου στην παρέα σας! Καλώς σας βρήκα λοιπόν κι εύχομαι να έχουμε καλές γιορτές! Καλή επιτυχία στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νασαι παντα καλα κοριτσι μου ηταν μαγευτικο το κειμενο σου φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή