Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Γ κληρωση !!!!

Μάλιστα κυρίες και κύριοι φτάσαμε αισίως στην τρίτη κλήρωση και απέχουμε μόλις 10 μέρες από τα Χριστούγεννα , δώρα και κάρτες πηγαίνουν και έρχονται , τα σπίτια στολίζονται τα γλυκάκια , παζάρια διοργανωνονται για καλό σκοπό , για να μοιράσουμε γύρω μας χαμόγελα  και χαρά όχι μόνο τις γιορτινές μέρες άλλα και ολόκληρο το χρόνο .

Σας ευχαριστώ από καρδιάς που ενισχύεται το πανηγύρι μας με υπέροχες ιδέες ,  κατασκευές και μαγειρέματα .Eχουμε λοιπόν 55 συμμετοχές


RANDOM.org  
  • Set 1: 25
Timestamp: 2014-12-15 21:19:59 UTC
και νικητρια ειναι  η ΑΧΤΙΔΑ ΜΑΣ 
Σας ευχαριστώ όλους και όλες για την συμμετοχή σας  και περιμένω πολλές πολλές ακόμη δικές σας συμμετοχές , γιατί το πανηγύρι μας συνεχίζεται και το Δεκέμβριο εκτός από τις  νικήτριες  που κερδίζουν  τα δώρα της Β κλήρωσης  , περιμένω απο όσους συμμετείχαν διευθύνσεις στο email katitimou@gmail.com για τα καθιερωμένα αναμνηστικά δωράκια του stars and icicles μην ξεχάσετε το αναμνηστικό βραβείο συμμετοχής του χριστουγεννιάτικου πανηγυριού 2014  

9 σχόλια:

  1. Έτοιμη για την επόμενη φουρνιά!!!!
    Να είσαι καλά Κάτια μου που μας κάνεις να γινόμαστε παιδιά !!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στήν τυχερή!!
    Περιμένω απάντηση στά ιμεήλ μου,σχετικά μέ τήν Β κλήρωση,Κάτια μου!
    Ελπίζω νά τά έχης λάβει!Καλή συνέχεια!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στην Αχτίδα μας!
    Και συνεχίζουμε, έτσι δεν είναι, Κάτια μου ?????????
    Πέρνα να πάρεις το χριστουγεννιάτικο σετάκι από την νέα μου ανάρτηση!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στην Αχτίδα!!! Ελα και από μένα να πάρεις μια Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είσαι καλά, κορίτσι μου, που σκορπάς χαρά!Δεν είχα καταλάβει ότι συμμετέχουμε κάθε εβδομάδα!Δε πειράζει θα συμμετέχω στην επόμενη!Συγχαρητήρια και στη τυχερή Αχτίδα!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οοοο τελεια! αγαπαμε αχτιδα! παντα καλοτυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παντα παντα παντα τυχερή να εισαι Αχτιδα μου!!!! Συγχαρητηρια! !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή