Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Ε κληρωση


Φτάσαμε φίλες και φίλοι στην τελευταία και πέμπτη κλήρωση του χριστουγεννιάτικου πανηγυριού του 2014 και σας ευχαριστώ από καρδιάς που για άλλη μια χρονιά καλοδεχτήκατε την ιδέα του πανηγυριού μας .
39 υπέροχες συμμετοχές και για αυτή τη φορά μέσα στις δεκαπέντε πρώτες μέρες  του 2015


1.        Μαρία Γ
2.       Ελενη Φ
3.       Μετξία
4.       Γλυκερία
5.       Ολυμπία
6.       Ανεράιδα
7.       Λαμπρινη
8.       Φανή
9.       Ρίκη
10.   Ανθομελάκια
11.   Ειρήνη Σ
12.   Βαρβάρα
13.   Δήμητρα
14.   Ασπα
15.   Ράνια
16.   Marie Anne
17.   Μάγδα
18.   Ιωάννα
19.   Χρύσα
20.   Κωνσταντίνα
21.   Μαριάννα
22.   Πηνελόπη
23.   Σοφία
24.   Εφη
25.   Lyriel
26.   Μαίρη
27.   Κική
28.   Αθηνά
29.   Κατερίνα
30.   Ρούλα
31.   Λάουρα
32.   Τζίνα
33.   Μαίρη
34.   Δέσποινα
35.   Τζένη
36.   Σοφία
37.   Νύφη και
38.   Αφροδίτη
39.   Μαγναδι


Τεσσερεις οι τυχερές λόγω της 4ης χρονιάς μας 

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
14
22
2
29
Timestamp: 2015-01-19 18:21:42 UTC
Η Ασπασία μας , η Πηνελόπη μας , η Ελενη Φ , και η Κατερινα των Δημιουργιών  , παντα τυχερές αγαπες μου 


Σας ευχαριστώ πολύ που  όλα αυτά τα χρονια με φιλοξενήσατε στα σπιτικά σας και μου εμπιστευτήκατε  τις δημιουργίες σας . Σας ευχαριστω  για τις υπέροχες χριστουγεννιατικες νύχτες  που μου χαρίσατε  ολο αυτό τον καιρό από τις αρχές Νοέμβρη μεχρι και σήμερα ,
Περισσότερο από όλα όμως σας ευχαριστώ  από καρδιάς για τα δωρισματα  σας για τα χρώματα , τις μυρωδιές , την αγάπη , τις σκέψεις , τις ευχές , τα όνειρα  , την μαγεία . που μου χαρίζεται αυτά τα τέσσερα χρόνια  καλοί μου φίλοι , επίγειοι μου άγγελοι .

 Καλη χρονια με ασιγαστη ελπίδα και φωτεινα ονειρα !!!!!

Περιμένω από όλες τις φίλες που συμμετείχαν διευθύνσεις στο email katitimou@gmail.com καθώς και αυτή την φορά το stars and icicles θα στείλει αναμνηστικά δωράκια . Μην ξεχάσετε να πάρετε φεύγοντας και το βραβείο συμμετοχής σας ένα ολογάλανο  2015 και ευχομαι να ανταμώσουμε ξανα  στο πανηγύρι μας τον Νοέμβρη .





8 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και τα καλά σας λόγια! Και του χρόνου με υγεία. Σας στέλνω το email μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς σ'ευχαριστούμε, Κάτια μου, για τις ομορφιές που συγκέντρωσες και μας έδειξες, για τον κόπο σου και για όμορφα δωράκια σου.
    Καλή χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου! Και του χρόνου με υγεία!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρόνου Κάτια μου να ξανακάνεις το πανηγύρι σου!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στις τυχερές, να χαίρονται τα δωράκια τους!!
    Και του χρόνου νάσαι καλά!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για την επιτυχή διεξαγωγή του πανηγυριού!!!
    Και του χρόνου περιμένουμε!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!! http://plektomaniac.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή