Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Ε κληρωση του πανηγυριου !!!!!!

Φτάσαμε φίλες και φίλοι στην τελευταία και πέμπτη κλήρωση του χριστουγεννιάτικου πανηγυριού του 2015 και σας ευχαριστώ από καρδιάς που για τέταρτη  χρονιά  υποστηρίξατε  αυτήν  την ιδέα . Ο  κύκλος του χριστουγεννιατικου πανηγυριού ξεκίνησε το 2011 και συνεχίστηκε και φέτος  με την δικιά σας  συμμετοχή και αγάπη . . 

34 υπέροχες συμμετοχές και για αυτή τη φορά μέσα στις δεκαπέντε πρώτες μέρες  του 2016 .

1. ΔΕΣΠΟΙΝΑ
2 .ΑΝΝΑ 
3.ΕΛΕΑΝΝΑ
4.ΑΘΗΝΑ Π.
5.ΑΣΠΑΣΙΑ
6.ΩΡΑΙΟΖΗΛΗ 
7,ΜΑΙΡΗ
8.ΕΦΗ
9.ΜΑΙΡΗ
10. ΑΝΝΑ
11.ΕΥΓΕΝΙΑ Β
12.EVONITA
13.ΣΟΦΙΑ
14.ΑΝΝΑ-ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ
15.ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
16PINK DREAMER 
17 PARELANDS -ΜΑΙΡΗ
18.ΑΝΘΕΜΙΣ
19.ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
20.SILENA
21.ΣΟΦΙΑ
22.ΣΟΦΙΑ-ΜΠΛΕ ΟΝΕΙΡΑ
23.ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ
24. ΕΛΕΝΑ- ΜΑΡΙΑΝΝΑ
25.ΧΡΥΣΑΥΓΗ
26.ΒΕΡΑ
27.CRAZY TOURIST
28.ΜΑΡΙΟΝ
29.ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
30.ΜΑΡΙΑ Κ
31. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 
32.ΕΛΕΝΗ Φ
33. ΜΑΡΙΑ ΟΝΕΙΡΟΤΕΧΝΗΜΑ 
34. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΟΝΕΙΡΟΚΟΣΜΟΣ 





Random Integer Set Generator

You requested 1 set with 3 unique random integers, taken from the [1,34] range. The integers were sorted in ascending order.
Here is your set:
  • Set 1: 2, 8, 17
Timestamp: 2016-01-28 19:16:42 UTC

οι νικητριες μας λοιπον στην τελευταια κληρωση ειναι 

Η ΑΝΝΑ , Η ΕΦΗ ΚΑΙ Η  ΜΑΙΡΗ μας  
κοριτσια μου νασαστε παντα τυχερές   !!!!!    


Σας ευχαριστώ πολύ που  όλα αυτά τα χρόνια με φιλοξενήσατε στα σπιτικά σας και μου εμπιστευτήκατε  τις δημιουργίες σας . Σας ευχαριστώ  για τις υπέροχες χριστουγεννιατικες νύχτες   μαγείας που μου χαρίσατε  όλο αυτό τον καιρό από τις αρχές Νοέμβρη μέχρι και σήμερα ,
Περισσότερο από όλα όμως σας ευχαριστώ  από καρδιάς για τα δωρισματα  σας για τα χρώματα , τις μυρωδιές , την αγάπη , τις σκέψεις , τις ευχές , τα όνειρα  , την αστεροσκονη  . που μου χαρίζεται  όλα αυτά τα  χρόνια από το 2011  καλοί μου φίλοι , επίγειοι μου άγγελοι .

       Καλή χρονιά με ασίγαστη ελπίδα                                         πολλά πολλά χαμόγελα και φωτεινά όνειρα !!!!!



Σας ευχαριστώ πολύ που  όλα αυτά τα χρόνια με φιλοξενήσατε στα σπιτικά σας και μου εμπιστευτήκατε  τις δημιουργίες σας . Σας ευχαριστώ  για τις υπέροχες χριστουγεννιατικες νύχτες  που μου χαρίσατε  όλο αυτό τον καιρό από τις αρχές Νοέμβρη μέχρι και σήμερα , Περισσότερο από όλα όμως σας ευχαριστώ  από καρδιάς για τα δωρισματα  σας για τα χρώματα , τις μυρωδιές , την αγάπη , τις σκέψεις , τις ευχές , τα όνειρα  , την μαγεία . που μου χαρίζεται αυτά τα τέσσερα χρόνια  καλοί μου φίλοι , επίγειοι μου άγγελοι .

 Καλή χρονιά με ασίγαστη ελπίδα πολλά πολλά χαμόγελα , υγεία και φωτεινά όνειρα .Καλή αντάμωση με το καλό το Νοέμβρη 2016 στο πανηγύρι μας 



 . 
Icing Designs. Make these for pink christmas trees:



































10 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις νικήτριες, αλλά και σε εσένα Κάτια μου!
    Καλή χρονιά να έχουμε, και του χρόνου με υγεία!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στις τυχερές Κάτια μου!! Να σαι καλά να μας μαζεύεις κάθε Νοέμβρη να γιορτάζουμε με δημιουργίες τα αγαπημένα μας Χριστούγεννα!! Σε φιλώ γλυκά καλή μου πρέσβειρα των Χριστουγέννων!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια σε όλους!!!!!!!
    Καλό Σαββατόβραδο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια σου πρέπουν Κάτια μου γιατί κάθε χρόνο προβάλεις τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μας με τον καλύτερο τρόπο.
    Και του χρόνου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Κάτια,και εμείς σε ευχαριστούμε για όλο αυτό το όμορφο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι ,για τη φιλοξενία σου .Και του χρόνου να είσαι καλά!!!σου αξίζουν συχγαρητήρια.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Κατια μου για το ομορφο πανυγυρι σου που μας ενωσε ολες μεσα στο σπιτικο σου..συγχαρητήρια και στις τυχερες και του χρονου με το καλο να έχεις μια ομορφη και χαυούμενη χρονια.. φιλη μου.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Κάτια μου! Εχεις ένα υπέροχο φιλόξενο σπιτικό με διακριτική παρουσία .Χαίρομαι που είμαι μία από τις διαδικτυακές φίλες σου και που στο παρελθόν γεύτηκα τα όμορφα δωράκια σου. Συγχαρητήρια για το χριστουγεννιάτικο πανηγύρι σου ! Να είσαι καλά και του χρόνου να είμαστε όλοι γεροί και να πάρουμε και πάλι μέρος!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατια μου καλη χρονια και καλο μας μηνα , σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα σου εύχομαι Κάτια μου αγαπητή μου και καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή