Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

NOEL




Πέρασε ένας χρόνος , όχι δεν σας ξέχασα ειλικρινά , τα Χριστούγεννα για μένα ομολογώ είναι όλο το χρόνο , ούτε ένα λεπτό λιγότερο !!!! Όμως έγιναν πολλά αυτό τον ένα χρόνο και χρειάστηκε να τρέξω αρκετά και ξεμάκρυνα απο το αγαπημένο μου ιστολογιο , το πανηγύρι μας πάλι δεν θα έλεγα πως το  αμέλησα , έκρινα δεν ξέρω δίκαια ή άδικα πως έκλεισε τον κύκλο του , θα δείξει ...... φέτος έχουμε χρόνο αν χρειαστεί να το προσπαθησουμε πάλι περιμένω τις δικές σας απόψεις !!!

Βρήκα όμως μια γωνιά ξεχωριστη μέσα στην Αθήνα μας , με χριστουγεννιατικο όνομα και χριστουγεννιατικη μυρωδιά ευκαιρία να σας το συστήσω !!!!!!!


http://www.bovary.gr/city/7544/noel-enas-parizianikos-anagennisiakos-kipos-stin-pio-omorfi-stoa-tis-athinas

χιλια φιλια σε ολους και ολες

μου λειψατε

Κάτια




9 σχόλια:

  1. Κι εμάς μας έλειψες, Κάτια μου!
    Εκ πείρας σου λέω, πως ό,τι έχει λόγο συνέχισης ή ύπαρξης, θα σου "απαιτεί" από μόνο του κάποιο μερίδιο από το χρόνο σου... Είτε είναι τακτικά, είτε είναι μια στο τόσο... Μην πιέζεσαι και μην κάνει τίποτα με το ζόρι! Όποτε θέλεις, όποτε μπορείς, όποτε το αισθανθείς...
    Πάντως, γεγονός είναι πως χάρηκα που "σε είδα" εδώ!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενα πραγμα που μου εχει λειψει τα 2 τελευταια χρονια που ειμαι ουσιαστικά εκτός blogging ειναι αυτο το υπεροχο πανηγυρι με τις τοσες όμορφες ιδεες.
    Σε καταννοω βεβαια γιατι ολα αυτα θελουν χρονο....ομως ηταν υπεροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενα πραγμα που μου εχει λειψει τα 2 τελευταια χρονια που ειμαι ουσιαστικά εκτός blogging ειναι αυτο το υπεροχο πανηγυρι με τις τοσες όμορφες ιδεες.
    Σε καταννοω βεβαια γιατι ολα αυτα θελουν χρονο....ομως ηταν υπεροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτια μου!!! Κι εμάς μας έλειψες!! Εύχομαι να επιστρέψεις σύντομα κοντά μας!! Και με το πανηγύρι μας φυσικά!! Είναι τρομερό μαγαζί το Νοέλ!!! Και πάντα σφύζει από κόσμο!!
    Με το καλό όποτε το επιθυμήσεις εδώ θα μαστε!! Να σαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς!! Αυτό έχει σημασία!!
    Πολλά πολλά φιλιά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το σπιτακι σου το χω συνδέσει με το πανηγυρι αυτο...!!!ολοι χανομαστε το καλοκαιρι αλλα μολις κρυωσει ο καιρος επιστρεφουμε ...συμμαζευομαστε κ επιτελους τα λεμε...περιμενουμεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΑΘΗΚΑΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΤΟΣ ΜΠΛΟΚ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕ ΠΟΛΥ Η ΜΠΛΟΚΟΠΑΡΕΑ ΜΑΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ.
    Υ.Γ Η ΝΟΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΞΕΚΙΝΑΩ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά είμαστε πολλοί "χαμένοι". Κι όμως τι όμορφα ήταν όταν χανόμασταν στις μπλογκογειτονιές. Την καλησπέρα μου! Καλό χειμώνα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τέλειο μαγαζάκι!! όντως λίγο πολύ όλοι μας έχουμε χαθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή