Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

secret santa 2018 !!!!!

Το μυστικο μου ταιρι , στην φετεινη υπεροχη μυστικη χριστουγεννιατικη ανταλλαγη ΜΑΡΙΛΕΝΑ , ηταν η διαδικτυακη φιλη Ρενα ,

Εκεινη με την σειρα της μου χαρισε ενα υπέροχο χριστουγεννιατικο πακετο με γλυκισματα και ενα καταπληκτικο χριστουγεννιατικο σπιτακι , φυλαχτο και την καθιερωμενη χειροποιητη χριστουγεννιατικη καρτα της Ρενας μας  .



Κοριτσια σας ευχαριστω και τις δυο απο καρδιας για ολα οσα μου χαρισατε ευχομαι καθε χαρα στο σπιτικο σας , υγεια κια πολλες πολλες δημιουργιες στην καινουρια χρονια 

7 σχόλια:

  1. Κάτια μου χαίρομαι που σου άρεσε το γούρι μου.
    Εύχομαι να είναι γεμάτο χαρές το σπιτικό σας.
    Μας λείπει η δραστηριότητα του μπλογκ σου.
    Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Ρενα μου , καλη χρονια πιστεύω πως θα τα καταφέρω φετος να επιστρέψω δυναμικά !!!

      Διαγραφή
  2. Μα είναι πανέμορφα τα δωράκια!!!
    Να τα χαρείς, Κάτια μου!
    Καλή χρονιά! Με υγεία!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά με υγεία και χαρές!
    Να σε ευχαριστώ και από εδώ για τα υπέροχα δώρα σου.
    Η μικρή μου ξετρελάθηκε.
    Υπήρχαν παντού εκπλήξεις... Έλιωσα με τα κρυμμένα αστεράκια στη θήκη του Αη Βασίλη με την κουτάλα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υστερα απο πολυυυυυ καιρο περασα και απο εδω σε αυτο το σπιτικο σου ν αφησω πολλες ευχες για υγεια και ευτυχια Να εισαι παντα καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή