Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020

Μυστικό ταιρι 2019

Ποιός  θα το έλεγε πως θα πέρναγε  ένας χρόνος για να βρεθώ ξανά στο λατρεμένο μου σπιτάκι και να κάνω ανάρτηση για την μυστικη ανταλλαγή  της υπεροχης Μαριλενας μας . Πόσο χαίρομαι που για άλλη μια φορά το κορίτσι μας αποφασισε να γινει το πνεύμα  των Χριστουγεννων και να διοργανώσει  την καθιερωμενη πλέον ανταλλαγή δώρων .

Πέρασε ενας ολόκληρος χρόνος και μερικές μέρες ακόμη . Ένας χρόνος με χαρές και λύπες καλοζυγισμένες οπως πάντα για μένα και για όλους τους αλλους γυρω μας φαντάζομαι  . Ένας ξεχωριστός  χρόνος για την οικογένεια μας γιατί αποκτήσαμε καινουρια μέλη και κυρίως το  πρώτο μας εγγόνι , τον μοναδικό Ιασονα . Πριν ξεκινήσω διάβαζα την επικεφαλίδα του ιστολογίου μου και σκεφτόμουνα πως πρεπει να το αναθεωρήσω σύντομα .


Φέτος λοιπόν το μυστικόμου ταίρι ειναι η φίλη μας η Αννα  με την υπέροχη κόρη της την Ελισάβετ .
Τά δωρα μου ήταν ξεχωριστα για μια ακόμη φορα . ΄Ξεκινώντας απο την συσκευασία , τα γλυκακια  υ




  την χειροποίητη καρτα ,


 και φτανοντας στο ενα και μοναδικό ξύλινο δενρακι με την κόκκινη μπαλλιτσα του που ταιριαξε απολυτα με το στολισμό του τζακιου μου .

Αννα και Ελισάβετ σας ευχαριστω πολυ πολυ για τα δωρα που μου φτιαξατε με τοση αγάπη , σας ευχομαι μια υπέροχη χρονια με υγέια πολλα πολλα χαμόγελα και δημιουργίες πολλες δημιουργίες . 

Μαριλενα μου , φωτεινο μου πλασμα χιλια ευχαριστω για την απόφαση σου για άλλη μια  χρονια να ζωντανεψεις για όλους εμας τα Χριστουγεννα.
Ευχομαι σε ολους  μια καλη χρονια με υγεια και ειρήνη   

3 σχόλια:

  1. Κάτια μου καλή χρονιά και από δω!
    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις θερμές ευχές.
    Είναι αλήθεια πως περιμένω με αγωνία την ανταλλαγή δώρων της Μαριλένας μας.
    Είναι τόσο όμορφο να ξαναγίνεσαι παιδί και να περιμένεις με ανυπομονησία τον Άγιο Βασίλη...
    Μαζί με εμένα πράγματι ανυπομονεί και η μικρή μου Ελισάβετ που με βοηθά πολύ στην επιλογή των δώρων και μου θυμίζει τις ημερομηνίες για να μην ξεχαστώ λόγω των πολλαπλών υποχρεώσεων που έχουν οι γιορτινές μέρες.
    Χάρη στην Μαριλένα μας γνώρισα υπέροχους ανθρώπους που όχι μόνο ανταλλάσσουμε ευχές αλλά και στη διάρκεια του χρόνου νοιαζόμαστε και επικοινωνούμε.
    Να έχεις μια ήρεμη χρονιά με τον Ιάσονα στο προσκήνιο. Να μου τον φιλήσεις και να δημιουργείς όμορφες οικογενειακές στιγμές.
    Φιλιά πολλά, Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που επιστρέφεις και με τόσο όμορφα νέα και δώρα !!!
    Να σας ζήσει ο Ιάσονας και καλή κι ευτυχισμένη χρονιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή