Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

οι περίπατοι της SOURLOULOU !!!

Την γνωρίζετε την νεράιδα μου την Sourloulou , φίλη καλή  ,συνεργάτη και κυρίως διευθύνουσα σύμβουλο τούτου του blog  μια πιο πρόσφατη φωτογραφία της ίσως σας βοηθήσει
                   Ξαποσταίνει απο τις τρεχάλες δώθε και κείθε κάθε τέτοια περίοδο , μου εκμυστηρεύτηκε πάντως χθες βράδυ πως θάθελε να αφιερώσουμε μια ανάρτηση για την προσωπική της φίλη μαγισονεραίδα Εκλερ , προσωπικό βοηθό και σύμβουλο τεχνικό της Νεραιδοσκονης -Αναστασίας !!!!
Μου ζήτησε μάλιστα νάμαστε πολύ διακριτική διότι η Εκλερ μου διευκρίνισε είναι άκρως σεμνό άτομο !!!!!

Ξέρετε είναι να μην το βάλει στο μυαλό της η Sourloulou η καλή μου , πρωινή πρωινή σήμερα με Book  , φωτογραφίες , στυλιστικά στοιχεία έκατσε στον υπολογιστή και νάσου το αφιέρωμα !!!!!

                                       χριστουγεννιάτικη πολιτεία της Αναστασίας -νεραιδόσκονης





                                           τα χριστουγεννιάτικα στολίδια της Αναστασίας νεραιδόσκονης




                          ψάξτε και μόνοι σας φίλοι μου να δείτε πόσο ενημερωμένοι είναι
                                               η καλλιτεχνική μου διευθύντρια

                                            ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ -ΝΕΡΑΙΔΟΣΚΟΝΗ

                                                    φιλάκια

3 σχόλια:

  1. Όπως θα έχεις καταλάβει τα Χριστούγεννα τα λατρεύω!!!Έτσι λοιπόν λατρεύω και αυτό εδώ το μπλογκ γιατί είναι απόλυτα χριστουγεννιάτικο!!!!! Κι άλλη αφιέρωση ανάρτηση μόνο για μένα;;;;Για το μπλογκοσπιτάκι μου;;;;;;;;;
    Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη!!!!!!!
    Σε μια βδομάδα θα είναι έτοιμη η χριστουγεννιάτικη πολιτεία 2011!!!!!!!!!!!!Σε νερα"ι"δοφιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα μου κάνεις λοιπόν την χάρη μόλις την ετοιμάσεις να την φωτογραφίσεις και να την παρουσιάσει η Sourloulou μου στο stars and icicles .
    η τιμή είναι δική μου ειλικρινά με εντυπωσιάσες !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σουρλουλού;χχχαχα!!τελέιο όνομα!!!για την αναστασία δεν γράφω σχόλια γιατί θα μπλοκάρει η σελίδα σου χαχαχαχα!!!ξέρει αυτή!!!!!!!!φιλάκια πολλά και στις 2 σας!!!καλό μήνα!!!μιάου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή