Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

ο δικός μας στολισμός !!

Φέτος λοιπον φιλενάδες ο στολισμός μας ξεκίνησε απο το πινακα δώρο της φίλης Ρένας  μας , μιας πραγματικής καλλιτέχνιδας  ηπίων τόνων ,που κέρδισα πέρσι στο διαγωνισμό  της για τον ομορφότερο χριστουγεννιατικο δένδρο !!!
Είναι τόσο όμορφος που το κρατάω στολισμένο όλο το χρονο  .
Στο σημειο λοιπόν που το έχω τοποθετήσει πέφτει το φως  του ήλιου απο τα υαλότουβλα  στιγμές της ημέρας έχει ένα μοναδικό φως , γίνεται ένα ποίημα !!

Οι λεπτομέρειες στο  μικρό καβαλλετο που το συνοδέυει και αυτές μοναδικές !!!!

φυσικά το στολισμό μας επιμέληθηκε προσωπικα το δικό μου ξωτικό σας φιλώ

10 σχόλια:

  1. Μα είναι υπέροχος! Σκέφτομαι την ομορφιά του όταν τον λούζει το φως της μέρας!
    Όσον αφορά το Ξωτικούλι σου, είναι το πιο όμορφο στολίδι!

    Φιλάκια πολλά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι το χαριτωμένο ξωτικό σου και του χρόνου να στολίσετε και πάλι όμορφα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πίνακας είναι πανέμορφος!
    Όσο για το μικρό ξωτικό, βλέπω ότι έχει πέσει με τα μούτρα στη δουλειά!
    Και του χρόνου Μαριλιζάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοτο εδω το ξωτικουλι έτσι κάνει έρχεται δουλεύει δουλεύει και μετα εξαφανίζεται σε ευχαριστω πολυ καρδούλα μου ι

      Διαγραφή
  4. Τα μικρά ξωτικά κανουν υπέροχη δουλειά οταν θέλουν....μπράβο!!!!!ο πίνακάς σου εξαιρετικός με πολύ ωραια χρώματα!!!καλή χρονιά και στο ξωτικουλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγώ πάλι σε σκέφτομαι καθε στιγμή που περνάω απο αυτό το σημείο και αυτό μου φτανει ,Είσαι μοναδική , είσια υπέροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή