Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

τρέχτε να προλάβετε


τώρα που έπειασε το κρύο τρεχτε να προλάβετε να  ζεσταθείτε . H πεταλουδίτσα μας
σας κράτησε  θέση στο ατομικό της τζάκι , μα δεν είναι υπέροχο !!!!!!


                                                   και αν πάλι  θέλετε μοναδικά στολίδια                                         η Ευσταθια μας  τόλμησε κάτι εξαιρετικό απλά
                                               χριστουγεννιάτικα στολίδια που προσάρμοζονται στην
                                              διακόσμηση σας  όλο το χρόνο

3 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστώ πολύ που παρουσίασες το μικρό μου τζάκι..! Εχει θέσεις για όλους εκεί στη ζεστούλα..:)!
    Τα στολιδάκια της Ευσταθίας είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρά και τιμή μου να μου εμπιστευοσαστε τις δημιουργίες σας πεταλουδακι μου εγώ σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας βρε κορίτσια...άργησα λίγο αλλά ήθελα κι εγώ να ευχαριστήσω για την ανάρτηση!!! Πεταλούδα το τζακι σου είναι φανταστικό!!! Φιλιάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή