Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

τρίτη κλήρωση απόψε !!!!!

Πω πω πω πραγματι  είχε δίκιο η νεράιδα , η σοκολάτα των  4 αγγέλων έδοσε πολυ ενέργεια και στις δυο μας και ξεκινήσαμε δυναμικά πρώτα απο όλα να συγκεντρώσουμε τις συμμετοχές σας !!!!!

1 Στεφανία με τα στολίδια
2 Λίτσα      με το γλυκό κηροπήγιο
3. Mary"s crafts  με χριστουγεννιάτικα στολίδια
4. Μαγδαληνιώ   με τα γούρια της
5. Μυρτώ          με πήλινα γούρια
6. Χριστιάννα    με γούρια
7. Anhivolon- Μπέττυ με γούρι
8, Ακτίδα           με  γούρι
9, Katrina          ένας άγγελος με βελονάκι
10.katrin decoupage  με το  στεφανάκι
11. Kάτια       με τα  decoupage αγγελάκια
12, Νεραιδόσκονη  με την  Χριστουγεννιάτικη μαγεμένη πολιτεία της
13, Κωνστυαντίνα και Βασιλάκης  με έναν άγγελος ζωγραφισμένος σε γυαλί
14, Βασια -Φέλια  με τα  χριστουγεννιάτικα πιάτα
15,Ανεράιδα  με έναν άγγελο με μήνυμα
16, Mayas fairytale   με έναν άγγελο φύλακα
17, Ειρήνη Σ  με τα χιονισμενα μπισκοτάκια
18,Ιριδα       με την χριστουγεννιάτικη κατασκευή της
19. Ποδηλάτισσα  με τις οι κούπες του Αη Βασίλη
20 parakelsoscooks με τα παραδοσιακά ισλί
21 Marie Anne  με το  στεφάνι και και κατασκευή σε μάρμαρο
22 Βάσω - meanan   με τους σελιδοδείκτες
23 Rena X  με τα χριστουγεννιάτικα κεντήματα



Προχωράμε στην κλήρωση


Random Integer Generator

Here are your random numbers:
10

Timestamp: 2011-11-30 16:21:16 UTC

νικήτρια επομένως είναι η KATRIN DECOUPAGE με το υπέροχο στεφανάκι !!!!!



Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε περιμένω απο όλες τις φίλες που συμμετείχαν διευθύνσεις στο email

                                                                      katitimou@gmail.com

καθώς και αυτή την φορά το stars and icicles θα στείλει αναμνηστικά δωράκια σε όλες

Μην αγωνιάτε έχουμε ακόμη πολλές κληρώσεις μέχρι τα Φώτα σας περιμένω και μην ξεχάσετε να πάρετε φεύγοντας και το βραβείο συμμετοχής σας

8 σχόλια:

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο στην Κatrin decoupage!!!!!!!
    Marilise μου εννοειτε οτι τα κηροπηγια ειναι δικα σου!!!
    Περνω το βραβειακι μου για τη συμμετοχη μου και παω να το στολισω!!!!
    Φιλια πολλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΕΡΗ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΟΥ!!!!!
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ;
    Ο ΜΠΛΟΚΕΡ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
    ΕΝΩ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΠΛΟΚ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ!!
    ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Katrin Συγχαρητήρια!!!! Συγχαρητήρια και σε σένα Κάτια μου!!! Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στη νικήτρια και σε σένα βέβαια!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στην νικήτρια! Μπράβο!! Σου στέλνω το mail! Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο στις νικήτριες έχω όμως να κάνω ένα μικρό παράπονο...είχα δηλώσει εκτός από την πρώτη μου συμμετοχή κι άλλες 2 τις οποίες δεν τις είδα να συμμετέχουν στις κληρώσεις και τώρα θέλω να δηλώσω και τρίτη...Κάτια μου με ξέχασες...???κοίτα εδώ με ημερομηνία 22/11/11

    http://starsandicicles.blogspot.com/2011/11/blog-post_01.html?showComment=1321206677791#c1293870926278572559

    ΑπάντησηΔιαγραφή