Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

απο την Κατερίνα της Δημιουργίας

Τα στολίδια της Κατερίνας μας Καλησπέρα σας.Σήμερα μαζί με τον καλό μου και το κοριτσάκι μας στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας και το σπίτι.Η διάθεση δεν ήταν και τόσο καλή για να είμαι ειλικρινής μέχρι και που είπα απέξω απέξω να μη στολίσουμε αλλά ο καλός μου και τα παιδιά είχαν σίγουρα αντίθετη γνώμη από εμένα.Έτσι ο καλός μου κατέβασε τις κούτες από το πατάρι και άρχισε πρώτος το στήσιμο του δέντρου,εγώ βοήθησα στο στόλισμα και το κοριτσάκι μου στόλισε το δικό της δεντράκι. Όταν όμως άρχισα να ψαχουλεύω τα παιχνίδια σταμάτησε ο χρόνος βλέποντας για μια ακόμα φορά λίγα παιχνίδια που έχουν απομείνει από το καιρό που θυμάμαι τους γονιούς μου να στολίζουν το μικρο μας δεντράκι.Η ταλαιπωρία τους από το πέρασμα των χρόνων εμφανέστατη αλλά δεν με νοιάζει, εγώ κάθε χρόνο είναι τα πρώτα που στολίζω γιατί μέσα από αυτά έρχομαι πίσω στα παιδικά μου χρόνια, τότε που το δεντράκι μας ήταν μικρούλι αλλά στα μάτια μου φάνταζε σαν το ωραιότερο δέντρο του κόσμου. Τότε που ο μπαμπάς μου και η μαμά μου φρόντιζαν όλα αυτά που τώρα φροντίζουμε εμείς να κάνουμε για τα δικά μας παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου