Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

το αλφαβηταρι της Κλαυδία μας !!!!!!

της Κλαυδιας εκιδανα πα από κάτω από την Ακρόπολη ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΑΛΑΦΑΒΗΤΑΡΙ !!!!!!





Αγαπημένε μου Αη Βασίλη, το σκέφτηκα πολύ καλά πριν ξεκινήσω να σου γράφω, όμως το αποφάσισα τελικά,  μιας και δεν έχω να χάσω και τίποτα….

Βιαστικά σου γράφω, γιατί πρέπει να βάλω το κοστούμι μου και στη συνέχεια να βαφτώ , είναι εντελώς απαραίτητο αυτό, μιας και ο ρόλος μου απαιτεί  να μεταμορφωθώ σε….

Γάτα !!! Μισό να σου εξηγήσω, υποδύομαι την ΜΠΛΕ ΓΑΤΑ στο ομώνυμο έργο , το σενάριο του οποίου συνέγραψα μαζί με το παρεάκι των φίλων :

Δανάης ( Αναισθησιολόγου), Σέργιου (Ογκολόγου), Πέτρου(Φυσικοθεραπευτή), Μάρθας(Νοσηλεύτριας), Κλειώς (Μικροβιολόγου), Τιμολέοντα (Ακτινολόγου) , Αρτεμίσιας(Ψυχολόγου) και του δικού μου, του Χαρίτωνα
...............................................................................................













τρεξτε καλε να δια βασετε και το υπόλοιπο εδω 

1 σχόλιο: