Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

SECRET SANTA 2021

                                                                     SECRET SANTA 2021 



Σπιτι μου σπιτακι μου και χριστουγεννιατικο σπιτοκαλυβακι μου πόσο πολύ  μου εχεις λειψει   Ηρθε για δεκατη χρονια η υπεροχη Μαριλενα μας να μας ξεσηκωσει με την Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή  . 

Και εφτασε το δωρο μου χριστουγεννιατικο πασπαλισμενο με ασημοσκονη στολισμενο  με αστερια , ταρανδακια , ελκηθρακια , χιονονιφαδες .







 Γεματο γλυκές σοκολάτες  γάλακτοσ και τυλιγμένο με κατακόκκινες χριστουγεννι'ατικες κορδέλες . Ενα υπέροχο χριστουγεννιάτικο βάζο  κρυμμένο αριστοτεχνικά σε ενα κοκκινο αστραφτερό κουτί με χρυσαφένιο καπάκι . 



Το συνόδευε  μια υπέροχη Χριστουγεννιάτικη  κάρτα , με τιςευχές της Μαριας μας   



Κοριτσια μου αγαπημενα σας ευχαριστω απο καρδιας και τις δυο για την μαγεια των χριστουγεννων που μου χαρισατε για μια ακομη χρονια  .                                                             Ευχομαι ολοψυχα  τα  φετειναΧριστουγεννα να μας  χαρίσουν μοναδικές εμπειρίες γιατι το αξιζουμε !!!!!! 




4 σχόλια:

  1. Τα όμορφα της γειτονιάς μας !!!!!
    Να τα χαρείς και να περάσεις χαρούμενες γιορτές !!!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σου άρεσε το δώρο μου Κάτια μου.Εύχομαι να το χαρείς.Καλά Χριστούγεννα με υγεία,ελπίδα αγάπη.Χαρούμενη και ευλογημένη χρονιά. Να περάσεις όμορφα με την οικογένεια σου
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρόνου Κάτια μου να ξαναβρεθούμε στον μυστικό SECRET SANTA και να χαιρόμαστε σαν τα παιδιά με αυτά όμορφα δωράκια που μας χαρίζουν χαμόγελα
    Πολύ όμορφα και γλυκά τα δωράκια σου να είναι έτσι γλυκιά και η καινούργια χρονιά που έρχεται για σένα και την οικογένειά σου Καλά Χριστούγεννα Κάτια μου φιλιααα!!🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή